Я вважаю, що використання ЕНМК досить важливо, оскільки так менше втрачається часу на пояснення матеріалу. Наприклад, якщо студент був відсутнім на парі, то це не проблема, завжди можна ознайомитися та повторити курс лекцій, переглянути зразки робіт і т.п. Недоліки є(при відсутності інтернету переглянути ЕНМК неможливо), але вони звичайно менші, ніж переваги. Тому, я думаю, ця глобалізація все таки доречна.
В умовах соціально-економічних змін, які відбуваються в нашій країні, розроблення та впровадження інноваційних технологій у навчальний процес є одним із вагомих шляхів удосконалення професійної педагогічної освіти. Необхідність використання електронних навчально-методичних комплексів (ЕНМК) в професійній освіті диктується декількома обставинами. До них перш за все слід віднести фундаментальні зміни сучасності, що поставили на порядок денний питання про перехід до нової стратегії розвитку суспільства на основі знань і перспективних високоефективних технологій. Нові інформаційні технології забезпечують реалізацію нових підходів до навчання, надають нові засоби і методи пошуку і управління знаннями.
Я вважаю, що використання ЕНМК досить важливо, оскільки так менше втрачається часу на пояснення матеріалу. Наприклад, якщо студент був відсутнім на парі, то це не проблема, завжди можна ознайомитися та повторити курс лекцій, переглянути зразки робіт і т.п. Недоліки є(при відсутності інтернету переглянути ЕНМК неможливо), але вони звичайно менші, ніж переваги. Тому, я думаю, ця глобалізація все таки доречна.
ВідповістиВидалитиІнно, дякую за коментарій! Ви дуже влучно підмітили, дійсно однією із переваг є те, що відбувається значна економія часу!)
ВидалитиВ умовах соціально-економічних змін, які відбуваються в нашій країні, розроблення та впровадження інноваційних технологій у навчальний процес є одним із вагомих шляхів удосконалення професійної педагогічної освіти.
ВідповістиВидалитиНеобхідність використання електронних навчально-методичних комплексів (ЕНМК) в професійній освіті диктується декількома обставинами. До них перш за все слід віднести фундаментальні зміни сучасності, що поставили на порядок денний питання про перехід до нової стратегії розвитку суспільства на основі знань і перспективних високоефективних технологій. Нові інформаційні технології забезпечують реалізацію нових підходів до навчання, надають нові засоби і методи пошуку і управління знаннями.